Образовни стандарди представљају знања, вештине и умећа која ученици треба да поседују на крају одређене школске године или на крају одређеног циклуса образовања. Сами стандарди осмишљени су због лакшег оцењивања ученика али и да сви ученици добију једнака знања. Стандарди су показатељ наставницима на кључне исходе и компетенције које треба да остваре код ученика,а ученицима су показатељ да одвоје битно од небитног, да покажу своје знање и да се труде да пређу на следећи ниво.
Стандарди су подељени на три различита нивоу у току образовања:
ОСНОВНИ НИВО-на овом нивоу описани су захтеви који представљају основни ниво знања, вештина и умења које ученик мора да постигне. Очекује се да ће 80% и више ученика достићи и престићи овај ниво.
СРЕДЊИ НИВО– вештине, знања и умења које има просечан ученик, очекује се да ће 50% и више ученика постићи овај ниво.
НАПРЕДНИ НИВО-дати су захтеви које морају да савладају ученици који ће највероватније бити најуспешнији у даљем, средњошколском образовању. Очекује се да ће 25% ученика достићи овај ниво.

Образовни стандарди- Српски језик

Образовни стандарди- Математика

Образовни стандарди- Природа и друштво

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се /  Промени )

Google photo

Коментаришет користећи свој Google налог. Одјавите се /  Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се /  Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се /  Промени )

Повезивање са %s