blokly-games

%d0%b8%d0%bd%d1%81%d1%82%d0%b0%d0%bb%d0%b0%d1%86%d0%b8%d1%98%d0%b0-%d0%b1%d0%bb%d0%be%d0%ba%d0%bb%d0%b8%d1%98%d0%b0

Blockly Games су серија едукативних игрица које уче основним корацима програмирања . Дизајнирана је за децу која нису имала претходно искуство у програмирању. На крају игре играч би могао бити спреман да користи конвенционалне текст базиране програмске језике ( то је тачно али за енглеско говорно подручје, нашој деци треба мало дуже).

Игру можете скинути на линку када кликнете на слику горе лево и деца могу да је играју наравно уз Ваш надзор и без приступа интернету. На том линку у списку земаља пронаћи ћете ћирилицом исписан назив СПРСКИ. Када кликнете на то скинућете компресован фајл.  Не захтева пуно места а покреће се само када кликнете на index.html у прозорчићу за zip ( као што је приказано на десној горњој слици) и игра ће се инсталирати сама на Ваш комјутер. Заузима 3MB компресована и   5MB декомпресована.

slagalica

Puzzle – Слагалице су брзо упознавање са Блокли облицима и могућности њиховог уклапања. Потребмо је да се са сликом животиње упаре неке њене особине тако што ће се делоби- блокови превлачити.

 

lavirint

 

Маze – Лавиринт је увод у петље и условна кретања. Почиње веома једноставно али сваки нови ниво је сложенији. Захтева да ученик увиди правило по коме треба да се креће до циља и примени слажући команде као блокове. Сваки пут када реши ниво програм му нуди могућност да види како решење изгледа написано у програмском језику jawaScript.

 

ptica

 

 

Bird – Птице су већ озбиљније бављење питањима ,, ако- онда“. Деца морају уочавати услове по коме треба поступити да би решили проблем. У овом случају птици треба мењати угао летења како би извршила задатак а успут заобишла одређене препреке. И ова активност се постиже слагањем блокова али и променом параметара унутар њих

 

kornjaca

 

 

TurtleКорњача је савладавање петљи. Потребно је користити уметнуте петље како би нацртали задату слику геометријског облика.

 

 

premesti

 

 

MovieПремести је увод у математичке једначине. Потребно је употребити математичку једначину да би направио жељену промену. Занимљиво је док мењате параметре на слици са стране видите како сте нешто подесили и да ли је то урађено како треба.

 

 

ribnjak-tutor

 

Pond TutorРибњак тутор је прави увод у текстуално базирано програмирање користећи програмски језик JavaScript.   Током нивоа пребацују се између блокова и  текст едитора.  Навођењем помоћу блокова или текст едитора треба из малог топа погодити паткицу у рибњаку

 

 

ribnjak

 

 

PondРибњак је такмичење отвореног типа да програмирањем победите најпаметнију патку. Користите или блокове или ЈаваСцрипт.

 

 

 

 

Уживајте!

Advertisements